點我觀看暫助商連結

【地球母親和聖母瑪利亞】《1》水晶;《2》我永遠在這裡守護你,你也在守護我嗎?(近期信息會集中收錄放在一起喔)

【地球母親和聖母瑪利亞】
有些近期信息會集中收錄放在一起喔
編譯者:如是說999
《1》水晶(20180426)
《2》我永遠在這裡守護你,你也在守護我嗎?(20180509)

地球母親的信息:
《1》關於:水晶
傳導作者:galaxygirl
譯者:Nick Chan

Hello dear children, it is your Mother Gaia. I am here with you now in this breathless moment of heightened anticipation, of joy and of the generalized impatience that surrounds your planet in this moment of expansion.

大家好,親愛的孩子們,我是你們的地球母親。在這個高度期待、喜悅、普遍急躁的屏息時刻我前來與你同在

Oh children, I love you so much. We have journeyed together for so long and for so far, together, you and I. And the time of redemption, of hope, of renewal is here now. Embrace it.

孩子們,我非常地愛你。我們一起旅行了很長時間。救贖、希望、更新的時間就是現在。擁抱它

I am your Mother Gaia. I am here for you, children. I have offered my body for yours for so long; cannot you’re feel my loving embrace? For it is truly all around you, surrounding you in strength and my protection.

我是你的蓋亞母親。我為你而來,孩子們。我為你提供我的身體很長時間了。
你沒有感到我愛的擁抱嗎?因為它確實圍繞著你,在力量和我的保護中包圍著你

The crystals are singing now – can you hear / feel them? They are coming on line and doing their work. For those of you who work with my Crystal Kingdom you will feel they are much more responsive and active now for they have been divinely activated and are eager to share and to assist you, awakened humanity, with your own journeys of ascension and expansion. They long to comfort you. When you ground to me, you ground to them as well, for of course we are united in my inner depths of my body. They are the gate and record keepers, the harmonizers of my form. That is why so many of you risked everything including your lives to save them during the great fall of Atlantis. The stories are true. Lumeria and Atlantis sank and much was swallowed up by my deep waters and waves, for as the dimensions fell, so did part of my form. This was to be expected for as within so without.

水晶正在閃耀---你能聽到/感到它們嗎?它們在上線,做它們的工作。你們那些與我的水晶王國共事的人會感到它們更加地靈敏和活躍,因為它們已被神聖地激活,正渴望分享和協助你的揚升與擴張,覺醒的人類。它們渴望安撫你。當你觸及我,你也在觸及它們,因為在我身體的深處我們都是相連的。它們是門戶和資料守護者,我形態的協調者。所以許多人付出一切包括生命來挽救它們,在亞特蘭蒂斯的隕落期間。故事是真的。利穆里亞和亞特蘭蒂斯沉陷,被我的深水和海浪吞沒,因為隨著維度的下降,我形態的一部分也一樣。這是被預料到的,因為在內如在外

Be assured that I am very excited and pleased to inform you my topography is going to change for that which has fallen will rise again, an apt analogy for the ascension process, is it not? For just as your bodies are becoming crystalline so is mine, and renewed and restored we shall be. Cling to this hope, this truth. And be glad! Be excited! For all will be made new again. The broken will be restored, the lost, found, and your memories, restored. Be at peace. I am your Mother Gaia. Relax with me as we make this final push of the birthing process together.

放心,我很興奮和高興來通知你我的地形將會改變,曾經隕落的會再次升起,一個對揚升進程的恰當比喻,是不是?因為就像你的身體在變成水晶,我也一樣,我們會更新,恢復。抱著這個希望,這個真理。高興!因為一切會再造為新。破碎的會被恢復,失去的會被發現,你的記憶會被恢復。我是你的地球母親。和我一同放鬆,隨著我們一起進行分娩過程的最終推動
謝謝收聽!感恩祝福!
原文:https://russ999.pixnet.net/blog/post/171659319

蓋亞和聖母瑪利亞的信息:
《2》.關於:我永遠在這裡守護你,你也在守護我嗎?
傳導作者:Galaxygirl
譯者:荷光*凱

Hello children! I am your Mother Gaia, here sending my loveand light to you. Picture the ocean with a rocky shore. Picture the wavespounding the rocks. The rocks stand firm, stay strong, and provide much shelterfor the tender fragile creatures seeking refuge between them. You call them tidepools. I call them safe havens, love pools if you will. Anyway, they are one ofmy favorite places upon me. For they comfort, they nurture, they protect. It istime for you all, my children, to please take a lesson from the pounding waves,the strong rocks and the protected creatures nestled within and between andunder them. Protect me. Protect my kingdoms. Protect your children. Protect mychildren. You all listening to these words are becoming my protectors. Idesperately need you for as my body is changing and rising, much support for mewill be needed. Ground into me and as you support me, your support yourselves,the collective. For we are one planetary body. We are one.
I am your MotherGaia. I see you, humanity. I see your woundings - do you see mine? It is timethat we heal together as one. I am always here for you. Are you here for me?Assist and ground your energetic upgrades deep into my crystal core and we willboth be strengthened. I love you and I send the ocean spray of eternal comfortto your tired faces, freshening up your sweet faces and cool sand to sootheyour tired hot feet, my transmuting friends. We are one. We are one! I am yourMother Gaia. Thank you for your service to me.

你好孩子們!我是你的母親蓋亞,在這裡把我的愛與光送給你們。用帶岩石的海岸描繪一副海洋的場景。想像一下海浪拍打岩石的情景。岩石非常堅固,牢固,為脆弱的生物尋求庇護提供了很多棲身之所。你稱它們為潮汐池。我稱它們為“安全港”,如果你願意的話,我可以稱之為“愛的港灣”。不管怎樣,它們是我最喜歡的地方。因為它們舒適,它們養可以育,它們提供保護。我的孩子們,是時候讓你們從海浪的衝擊中學到經驗了,堅固的岩石可以保護在它們中間的生物,保護我的王國,可以保護你的孩子們,保護我的孩子們。你們所有在聽這些話的人會成為我的保護者。我迫切需要你們,因為我的身體在變化和上升,你們對我的支持將是必要的。當你們支持我的時候請根植於我,你們也是支持自己。因為我們是同一個行星身體。我們是一。我是你的母親蓋亞。我看到你們,人類,我看到了你們受到的創傷——你們看到我的創傷了嗎?現在是我們一起療愈的時候了。我永遠在這裡守護你,你也在守護我嗎?根植你的能量深入到我的水晶核心之中,我們都將得到加強。我愛你們,我給你們疲憊的面頰送去永恆的安慰,讓你甜美的面龐煥然一新,用清涼的沙子沖洗你疲憊的腳,我蛻變中的朋友們。我們是一。我們是一!我是你的母親蓋亞。感謝你們對我的服務。

Hello, children. I am your Mother Mary. I too am here tonightwith my beloveds and I am sending whispers of love for you all and energeticsupport sending the pink rose petals of comfort towards your weary forms now.Ah, there, can you catch one? Can you catch a petal of love sent from heaven toyou? Place it in your heart space and breathe a sigh of relief, of comfort andknow that we are tangibly near to you, ever present, ever caring, guiding,supporting you on your own ascension journey. I see you children. I seewarriors with sore feet and a sparkle in their eye and strong hearts of hopeand of promise. I see the real you. You are much more than this little humanbody, that may be frail and feeling old. You are eternal. You are an eternalbeing of light, with God’s spark and promise, with Source’s laughter and loveall wrapped up into one great cosmic being of strength, of power, of purposeand of longevity - with a myriad of intensely emotional experiences to drawupon. You are wise, way beyond your understanding, way beyond your years. Youare God, just as I am. We are one. It is time to become comfortable with thisidea of oneness, of the god sparks that lie within each of you. You are creatorgods of the highest order, of the highest caliber and oh children, I am soproud of you. Think of me when you see pink, the pink ray of love and light andof new beginnings, and be comforted deeply in your core. I am your Mother Mary.You children, are so loved and supported.

你們好,孩子們。我是你們的聖母瑪利亞。今晚,我也在這裡和我親愛的人們一起向你們送出愛的低語,作為有力的支持,向把粉紅色的玫瑰花瓣送給你們疲憊的身體。啊,你們能抓住一個嗎?你能抓住從天堂發送來的愛的花瓣嗎?把它放在你的心的空間裡,深長地呼吸,讓你感到舒適,要知道我們離你很近,在你自己的揚升之旅中,永遠在你身邊,關心,引導,支持你。我看著你們,孩子們,我看到勇士們痠痛的腳,但他們眼睛裡閃耀著光芒,充滿希望的強大的內心。我看到了真實的你。你不僅僅是這個小小的人體,它可能是脆弱的,衰老的。而你是永恆的。你是永恆的光,有神的火花和許諾,有源頭的歡笑和愛,所有的一切都被一種強大的宇宙力量所圍繞——帶來無數的感人的體驗。你是明智的,遠遠超越了你的理解,超越了你的年齡。你是神,就像我一樣。我們是一。現在是適應這種合一思想的時候了,每個人心中都有神的火花。你們是最高階的創造神,是最優秀的孩子們,我為你們感到驕傲。當你們看到粉紅色,愛與光的粉紅光的新起點時,請想起我,並在你的核心之中深深地感受到慰藉。我是你們的聖母瑪利亞。你們這些孩子們,是如此的被愛和支持著。
謝謝收聽!感恩祝福!
原文:https://russ999.pixnet.net/blog/post/175638657

沒有留言:

張貼留言

♡歡迎光臨,在這邊留言或心裡想說什麼都可以哦♡已啟用留言管理。所有留言都必須經過網誌作者核准。