點我觀看暫助商連結

【源頭】《1》被黑暗包圍的星星;《2》不要害怕改變(近期信息會集中收錄放在一起喔)

【源頭】有些近期信息會集中收錄放在一起喔
傳導作者:Galaxygirl 譯者:Nick Chan
《1》.被黑暗包圍的星星 (20201028)
《2》.不要害怕改變 (20201109)

源頭信息:
《1》.關於:被黑暗包圍的星星.
傳導作者:Galaxygirl.
譯者:Nick Chan.於2020年10月28日.

I am Source. I am that I am. I am the in-breath and the out-breath and the space in between. My spark is present within all life, even anti-matter life who denies me. Out of my will and my direction all life is birthed. Spark-lights of me in form are present throughout the multiverse, as well as creations of creations with light further diluted. But all life originally begins with me. (I am seeing Elohim and Archangels being given tools of creation and them each having their own projects. I am seeing barren planets being planned and protected, seedlings created and crafted with care for the unique environment per planetary form. I am seeing how each planet has a plan, its own life path and the intentions of the colonizers are an intricate part of this. I am seeing that Gaia has been heavily influenced by negative colonizers which changed her direction and stunted her growth for a long while). This is being remedied.
我是源頭。我是我所是。我是吸氣、呼氣以及中間的部分。我的火花存在於所有生命中,即使是否認我的反物質生命。出於我的意志和指導,所有生命誕生。我的火花在形態中存在於整個多元宇宙,隨著造物又造物,光進一步被稀釋。但所有生命最初始於我。(我看到Elohim和大天使們被給予創造的工具,每個人都有自己的項目。我看到荒蕪的星球被策劃和保護,幼苗被精心創建,伴隨著對每個行星獨特環境的關懷。我看到每個星球都有自己的計畫、自己的道路,殖民者的意圖是這一切錯綜複雜的一部分。我看到蓋亞被負面的殖民者嚴重地影響,改變了她的方向,停止成長好長一段時間)。這正在被糾正
I am Source. I see and feel your angst and pain. I also feel your joys and excitements. For I am within you. I am experiencing this alongside you. We are together in this grand experiment. The dark ones are being removed. Those who do not chose the light are being repurposed by it, by myself and recycled into yet more light. This project is ending so that a new one can emerge, resplendent and beautiful, victorious in the light. Do not despair, but be courageous of heart. The tide is turning rapidly for humanity. No more shall Gaia be abused. My fingerprints are on each of your hearts. You are my own selves and you are well protected and loved. (I am seeing geometric shapes of all sizes and colors being intricately placed and fit together into an enormous puzzle. Each has sacred geometry and is unique and beautiful in itself). You are unique and beautiful to me. You are my creation. You are not forgotten or alone. (I am feeling the tremendous sense of community and joy when a puzzle piece is reunited with the neighboring shapes. I am seeing this is an infinite living cosmic breath of creation, a moving stream of solid and yet very fluid energy fabric that bathes the universe in light.
我是源頭。我看到並感到了你的焦慮和痛苦。我也感到了你的喜悅和興奮。因為我在你之內。我和你在一起體驗。我們一起在體驗這個宏偉的實驗。黑暗存有在被移除。那些並不選擇光的人在被光、我本人重置、回收成更多的光。這個項目正在完結,這樣新的項目可以浮現,輝煌、美麗,光的勝利。不要絕望,而是保持勇敢。潮汐正在為人類快速轉向。蓋亞不會再被虐待。我的指紋烙印在你們每個人的心中。你就是我自己,你被很好地保護著和愛著。(我看到各種大小和顏色的幾何形狀雜亂的放在那裡,然後被組成一個巨大的拼圖。每一塊都是神聖的幾何學,都是獨特的,美麗的)。你對我來說就是美麗的,獨特的。你是我的造物。你沒有被遺忘或孤獨。(我感到巨大的集體感和喜悅,當一塊拼圖碎片與相鄰的重聚。我看到這是一個無限的宇宙造物氣息,一個固態的但又非常流體的能量編織物,將宇宙沐浴於光中
The puzzle pieces feel alone when they do not feel connected but they glow with light when they realize their connection). You are all connected to me. The cosmic photon belt which you are deep within is having tremendous positive effects. You are deep within this positively charged space quadrant. (I am seeing half of Gaia begin to glow and the glow is spreading all across her. I am seeing that solar systems are like tiny gears in a gigantic clock of the Milky Way which is yet another tiny gear in the universal clock. It is infinitely organized down to the tiniest detail, mathematical and exceptionally precise). Yes, just as you are seeing the mechanics of the larger picture, know that such care is equally being made within your inner body systems as they transmute forms from the lower carbon based into the higher crystalline form. Breathe in and in so doing you will be moving deeply more energy into your forms.
拼圖的碎片會在沒有感到連接的時候感到孤獨,但它們會在意識到連接的時候發光)。你們都與我連接。宇宙光子帶,你們已經深入其中,在產生巨大的積極影響。你已經深入這個帶正電荷的空間象限。(我看到蓋亞的一半開始發光,光芒傳播到世界各地。我看到太陽系就像巨大的銀河系時鐘裡面的一個小齒輪,這個銀河系時鐘又是宇宙時鐘裡面的一個小齒輪。它無限小到最小的細節、異常地精確)。是的,就像你在更大的圖片中可以看到結構,知曉,這樣的謹慎也在你的身體系統中建立,隨著它們從較低的碳基轉變成更高的水晶形態。吸氣,如此你會把更多的能量注入你的形態
I am Source. You are all aspects of myself. You can never be divorced from your origin. We are one. Gaia’s liberation is being meticulously orchestrated. You have been immersed within chaos where rules serve the few not the many. Universal law is fair and just, reliable and true. This is being returned into your realm. The disharmony will be replaced with harmony for creation is harmony in its truest form. Balance will be restored. Just as intricately as the cells in a flower petal orchestrate its color, so too has everything been meticulously planned for your joy and freedom. Do not lose hope. Feel my strength within you. We are of the same light, the same essence. You are immeasurably loved. I am love. I am light. I am restoring this realm into love and light. Just as each planetary rotation and spin is mathematically precise to continue order in the heavens, so too are my angels and higher dimensional galactics who are aligned with me, so too does everyone have a purpose, a duty within certain frameworks. It is a delicate operation, a delicate task and I am immeasurably proud of them and of all of you. I am so delighted in my aspects, who are choosing the light of their own true being to shine most brightly in these harrowing times upon your world. They need not be harrowing. (I am hearing the hallelujah chorus). The dawn is upon you now. The sky is being filled with rosy light of a new era. Feel this rosy dawn within you and be at peace in this moment of rebirth and renewal.
我是源頭。你們都是我的面向。你永遠無法與你的起源脫離。我們是一。蓋亞的姐放被精心編排。你沉浸於規則服務少數人而不是多數人的混亂中。宇宙法則是公平公正、可靠、真實的。這在返回你們的領域。不和諧會被和諧替代,因為造物在它最真實的形態中是和諧的。平衡會被恢復。就像花瓣中的細胞精心編排它的顏色,所以一切都為了你的喜悅和自由被精心計畫。不要失去希望。在你之內感到我的力量。我們是相同的光,相同的本質。你被無限地愛著。我是愛。我是光。我在把這個領域恢復成愛與光。就像每個星球都在精確地自轉、公轉,以便繼續處於天空中,所以我的天使和更高維度的銀河存有,與我對齊的,每個人都有一個目標,一個職責(在特定的框架內)。這是一個微妙的操作,一個微妙的任務,我為他們和你們所有人感到自豪。我對選擇自身真實存在的光在這些悲痛的時期最明亮閃耀的面向感到很高興。他們不需要悲傷。(我聽到讚頌)。黎明正在降臨。天空充滿了新時代的薔薇之光。在內在感受這個薔薇色的黎明,在這個重生和更新時刻處於平和
I am Source. Your rebirth, planetary and personal alignments are in the process of tremendous upgrades. I am here with you always. We are together, one. I love you as myself. We are growing exponentially through this experience which will create a ripple effect of blessing for all future planetary creations and ascension processes. Just as you love and value your own children so too do I treasure you. Thank you for being a part of the liberation of Gaia.
我是源頭。你的重生,行星和個人的對齊正處於巨大的更新。我總是與你在一起。我們是一體的。我愛你就像我愛自己。我們通過這個體驗呈指數地成長,這會為所有未來的行星創造和揚升進程創建一個祝福的漣漪效應。就像你愛並重視自己的孩子,我也一樣珍惜你。謝謝你成為蓋亞姐放的一部分
I am Source. I applaud your efforts and I solidify you with strength, hope and love. Breathe me in and feel our oneness. There is nothing you cannot do. Feel the hope in these words and be at peace. Be comforted. You are a critical cog in the wheel of this divine plan unfolding. Shine your light as the divine star beings of love-light that you are. Stars in the sky are surrounded by darkness so that their light can shine most radiantly. You are shining radiantly. I am Source. Let us shine through this time together as one.
我是源頭。我稱讚你的努力,我伴隨著力量、希望、愛鞏固你。吸入我,感受我們的合一。沒什麼是你做不到的。感受這些話語中的希望,處於平和。備受慰藉。你是正在展開的神聖計畫中的關鍵齒輪。作為你所是的神聖愛與光星星存在閃耀你的光。夜空中的星星被黑暗包圍,這樣它們的光可以最輝煌地閃耀。你正在輝煌地閃耀。我是源頭。讓我們在這個時刻一起閃耀
謝謝收聽!感恩祝福!
原文:https://www.facebook.com/photo/?fbid=1690843811075333&set=a.806388119520911

源頭信息:
《2》.關於:不要害怕改變.
傳導作者:Galaxygirl.
譯者:Nick Chan.於2020年11月16日.

I am seeing light, only light. I keep hearing “In the beginning there was the light of myself.” I am Source. I am the space between the in-between. I am the love-light fabric of the All. I am the everything and yet I am the nothing in-between the spaces of reality that you know and that you do not know. This reality has been much distorted and yet there I remain, for I am you, I am within you.
我看到了光,只有光。我不斷聽到“在一開始,有著我的光”。我是源頭。我是一切的愛與光編織物。我是一切,但我也是你所知和不知的現實空間。這個現實被大量扭曲,但我還是存在於那裡,因為我就是你,我在你之內
I am Source. I come though this one today for she is beloved by me, just as you are all beloved by me. You are my aspects, my fractals in form having a unique earthly sojourn into the density of the lower realms. You will rise again just has you have risen before. You rise with each ending of life. But every ending is also a beginning. A new chapter, a new book of the fate of Earth is being written and you, beloved children, are the ones doing the writing.
我是源頭。今天我通過這位管道前來,因為她是我摯愛的,就像你們都是我摯愛的。你是我的面向,我的分形,處於形態中,擁有一個獨特的塵世之旅,進入較低領域的稠密。你會再次升起,就像之前那樣。你在每一次生命的結束升起。但每一次結束也是一個開始。一個新的篇章,一本新的地球命運之書被書寫,你,親愛的孩子們,就是書寫的人
I am Source. This has been a heavy energy day for many for the realignment is taking place. This realm is realigning into the higher realms and of course the dark aspects of myself who have tried to forget and shut out my light, they are grasping at straws. Pay them no heed. See them as extensions of yourselves, of the wounded parts and pieces of you, of the you that you wish to forget. Instead of forgetting send that part of yourself love and in so doing you will be sending an energy wave current of healing to these who have forgotten me. The Christed light blazes strong in the hearts of men and women upon Gaia. It warms my heart. Do not fear the massive social changes that are coming. Know that all will be most well. I am Source. Children lean into me and hold on. Hug each other and feel the warmth of the loving hearts beside you. We are one in this forward momentum towards peace and liberty for Gaia and her kingdoms.
我是源頭。對許多人來說這是非常沉重的一天,因為重新對齊正在發生。這個領域在與更高領域重新對齊,當然,我的黑暗面向試圖忘記並關閉我的光,他們在緊抓救命稻草。不要去關注他們。視他們為你的擴展,你受傷的部分,你希望忘記的部分。與其忘記,發送那些部分愛,如此你會發送一個療愈能量波給那些忘記我的人。基督之光在人類的心中強烈地燃燒。這溫暖了我的心。不要害怕正在到來的巨大澀會改變。知曉,一切都會好起來。我是源頭。孩子們,依靠我,抱緊我。擁抱彼此,感受身邊有愛之心的溫暖。我們正在朝向蓋亞和她王國的和平與姐放
I am Source. I offer you all that I have. I offer you the peace of deep inner knowing that the light has won. Children you have seen so much. You have suffered so much, and yet you remain. I see you. I know you. I love you. I truly know all of the hairs of your head and all of the cells and DNA particles within them. For we are one entity of love. There can be no division. Unity Consciousness is the order of the day. The day of division and conquest over others is long past. You will see it attempt to play out. Send it light. Send those misguided energies light and understanding as one who has experienced internal conflict and chosen peace. Peace is not passivity. To chose peace one must stand for the truth in one’s own heart. Truth is returning to this realm of smoke and mirrors. The fog is lifting. The images will be clear. Hold your light high.
我是源頭。我提供你我擁有的一切。我提供你深度的內在知曉(光已經勝利)。孩子們,你已經見證了許多。你遭受了許多,但你依舊存留。我看到了你。我認識你。我愛你。我真的知道你頭上的每一根頭髮,它們之內的所有細胞和DNA粒子。因為我們是同一個愛。沒有分離。統一意識是當今的至序。分離和征服的日子早已結束。你會看到它試圖上演。發送它光。發送那些誤入歧途的能量光和理解,就像一個經歷了內在衝突並選擇平和的人。平和不是被動。要選擇平和,一個人必須擁護自己心中的真理。真理正在返回這個欺騙性的領域。迷霧正在升起。畫面會是清晰的。保持你的光
I am Source. I am both the in-breath and the out breath and the in-between. I am all-knowing and yet I am always expanding, searching, growing. I grow and expand through you. You are having grand adventures through myself. We are one. There is no judgement. Judgement comes from within. An understanding heart is not divided against itself. Forgive what you perceive as mistakes and send them love and realize they formed your path. The mistakes and pains in your lives were the boulders in your paths that forced a different angle of looking at things, forced growth and a change in direction. How is this blame worthy? I see you and I see myself. The Christed light has come to this realm. Those who wish for healing shall have it. Sometimes healing is painful. (I am seeing a band-aid being ripped off and a wound underneath that needs cleansing.) Wounds will need to be cleansed, galaxygirl. That is where the light workers come in. This community is so strong. I am so immensely proud of you.
我是源頭。我是呼氣和吸氣以及中間部分。我無所不在,但我總是在擴展、探索、成長。我通過你成長和擴張。你在通過我擁有宏偉的冒險。我們是一。沒有評判。評判來自內在。一顆理解的心不會對自己產生分歧。寬恕你認為的錯誤,發送它們愛,意識到它們形成了你的道路。你生活中的錯誤和痛苦是你道路中的巨石,迫使出一個不同的視角去看待事物,迫使成長和方向的改變。我看到了你,我看到了自己。基督之光已經來到這個領域。那些希望療愈的人會被療愈。有時候療愈是痛苦的。(我看到一個創可貼被撕掉,下面的傷口需要清理)。傷口需要被清理。這是光之工作者進入的地方。這個團體是如此強大。我為你們感到自豪
I am Source. Let us roll up our sleeves and join forces. The light has won. You shall think otherwise in the coming days but know deeply in your truth that the light has won and this reality shall be allowed to shift. (I am seeing the Star Network from around the galaxy beaming light to Gaia in a special way, like hands extended for handshakes. I am seeing they are now each holding onto one of the branches of the Christed light tee that blooms within Gaia’s crystal heart. The tree glows brighter.) Invoke the Christed light into this realm. Invoke the crystalline networks to join also with Gaia’s crystal heart and she shall feel the support from all around her. Truly there is massive support and love around you in this moment. Such a tender project that requires such careful planning.
我是源頭。讓我們捲起袖子,聯合力量。光已經勝利。在未來的幾天你可能不會這麼認為,但在你的真理中知曉,光已經勝利,這個現實會轉變。(我看到星星網格圍繞著銀河系形成,在特殊的方式中把光發送給蓋亞,就像把手伸長來握手。我看到它們每一個持有著基督之光的分支,看到基督之光在蓋亞的水晶之心中綻放。樹變得更加明亮)。把基督之光調用到這個領域。調用水晶網格與蓋亞的水晶之心聯合,她會感到來自週遭的支持。確實,在這個時刻有著大量的支持和愛在你周圍。這樣一個溫柔的項目需要細心的計畫
I am Source. Feel my love for you. I love you as myself. We are one. We are one. No illusion can make this otherwise. Remember no matter how things appear I am with you. What a glorious knowing. WE are ONE! I love you. I am Source.
我是源頭。感受我對你的愛。我愛你如己。我們是一。沒有幻象可以改變這一點。記住,無論事物看上去如何,我與你同在。多麼一個輝煌的知曉。我們是一!我愛你。我是源頭。
謝謝收聽!感恩祝福!
原文:https://www.facebook.com/photo/?fbid=1697616343731413&set=a.806388119520911

沒有留言:

張貼留言

♡歡迎光臨,在這邊留言或心裡想說什麼都可以哦♡已啟用留言管理。所有留言都必須經過網誌作者核准。