點我觀看暫助商連結

【揚升大師·聖哲曼】I AM我是神的體現;朋友們,正是太陽幫助我們經歷了揚昇,你與神的宇宙能量連結,並且能量從太陽流入你的體內

揚升大師·聖哲曼信息:
關於 我是神的體現
傳導作者:Sharon Stewart 
譯者:Amber,於2021年3月11日
#SharonandIvoofVega #Amber #SharonStewart 

I AM God Incarnate | St. Germain via Sharon Stewart
March 10, 2021

Yesterday was a beautiful sunny day so I went to the park. Sat in my car and stared at the sun with eyes shut for 30 minutes. It felt so wonderful! When I put my hand up to block the suns's rays and see what colour showed up in my mind's eye, it was a beautiful hue of violet with some pink in it. Third eye open! I love the sun. Everyone thinks you get vitamin D from it. No, you get vitamin G – you're connected to God's universal energy and it's flowing into your body from the sun. Stop being afraid of getting sunburned. That's all being done to keep you in the house and afraid of going out into the sun. It's the sun that's helping us go through ascension, folks.
昨天是一個美麗的晴天,所以我去了公園。坐在我的車裡,閉上眼睛對著太陽30分鐘。感覺真好!當我舉起手擋住太陽的光線並看到我的眼睛出現什麼顏色時,那是紫羅蘭色的美麗色調,裡面有一些粉紅色。第三隻眼睛睜開!我愛太陽。每個人都認為你可以從中獲取維生素D。不,你會得到維生素G –你與神的宇宙能量連結,並且能量從太陽流入你的體內。不要害怕被曬傷。要做這些都是為了讓你待在屋子裡,並且害怕出門曬太陽。朋友們,正是太陽幫助我們經歷了揚昇。

I watched, “They Live,” with my neighbour yesterday. His friend stopped by and since we were on the subject, he started to say how he had sensed someone standing there watching him in his apartment, which is the old building I used to live in. This whole place is really haunted. There was one portal who just died, but there are still two more in the neighbourhood. These portals call in either ghosts or demonic spirits because we have a lot of them here. I've cleared out some, but apparently more have come along. I'm really impressed by these guys in their mid-to late 30's who are having paranormal experiences. A shout out to you all! By the time you get to my age, you'll be able to run circles around what I'm doing. The future of humanity looks so bright when I see younger people having paranormal or extraterrestrial experiences. We're breaking through collectively to the true reality.
昨天我和鄰居一起看了影集。他的朋友停了下來,自從我們開始討論這個話題後,他開始說他是如何感覺到有人站在他的公寓裡看著他的,那是我曾經住過的老建築。整個地方確實鬧鬼了。有一戶剛剛死亡,但是附近還有兩戶。這些門戶網站呼喚幽靈或惡魔般的靈魂,因為我們在這裡有很多。我已經清除了一些,但顯然還有更多。這些傢伙在30年代中期至後期的超自然經歷給我留下了深刻的印象。向大家大喊大叫!到我年紀大的時候,你就可以圍繞我在做什麼。當我看到年輕人有超自然現像或外星生物經歷時,人類的未來就顯得如此光明。我們正在集體突破真實的現實。

One warning, though. I'm watching several pundits talking about the Storm. I have a favourite, who is really focused on serving in humility. The other ones are more vocal about pushing their products, their clubs and refer to their friends as “really spiritual people.” I know nobody is doing this perfectly, but when I smell ego, I know that bullshitting, lying and exaggeration are around the corner. Give that sucker an inch and the Matrix will push the mile. Be really careful, folks.
不過,一個警告。 我正在看幾個專家談論風暴。有一個我最喜歡的人,他真的非常專注于謙卑。其他人則更積極地宣傳他們的產品、俱樂部,並稱他們的朋友為“真正的精神人物”。我知道沒有人能完美地做到這一點,但是當我聞到小我時,我就知道胡鬧、撒謊和誇張指日可待。給那個吸盤一英寸,矩陣將推動這一英里。朋友們,要非常小心。

I AM GOD INCARNATE
我是神的體現

The other night, after posting about the I AM Discourses, I was driving around, finding I was hitting all the green lights. I noticed this was unusual and I heard a voice in my head that said, “This is what you prefer, is that correct?” I said, “Oh, hi Saint!” and he greeted me. I said I do prefer all the greens, you can really go whipping around, and then he asked me, “Could I be so bold as to ask that I be the channel of your I AM discourse messages?” Since he wrote them, and Ivo could use a break once in a while, I agreed. I asked him, “Are you sitting in the back seat of my car?” “I am,” he replied. I guess that's how you get all green lights – have an ascended master sitting in the back seat of your car.
前天晚上,發布有關I AM(我是)話語的信息後,我開車轉轉,發現我遇到了所有綠燈。我注意到這很不正常,我腦中聽到一個聲音,說:“這是你想要的,對嗎?”我說:“哦,嗨,聖哲!”他向我打招呼。我說我確實喜歡所有的果嶺,你真的可以四處逛逛,然後他問我:“我能這麼大膽地要求我成為你的“我是”話語的渠道嗎?”自從他寫了這些書,並且可以偶爾休息一下,我同意了。我問他:“你坐在我汽車的後座嗎?” “我是。”他回答。我想這就是你獲得所有綠燈的方式–讓揚昇大師坐在你的汽車後座上。

There's a couple basic points I'd like St Germain to make to begin with.
首先,我希望有兩個基本要點。

StG: Hello, I AM St Germain, master of energy, alchemist supreme and divine being of wisdom.
聖哲曼:嗨,我是聖哲曼,能量大師,煉金術士與至高無上的智慧。

Me: Is that all? LOL
我:就這些嗎?哈哈

StG: It is the truth. I speak the truth, my love. Yes, do not confuse arrogance with the truth. I can certainly do more than attest to the fact that I AM all of these, and more.
聖哲曼:這是事實。我說的是實話,親愛的。是的,不要將傲慢與事實混淆。當然,除了證明我是所有這些事實之外,我還可以做更多的事情。

Me: Point taken. Can you speak to these basic points, please?
我:說到重點。你能否說出這些基本要點?

St G: Very well. Yes. Throughout your lives, you lay claim to many things by saying, “I am.” I am this, I am that. At times these things are true, other times they are falsehoods. Perhaps you say, “I am very fat,” and you have an extra 20 pounds that you are carrying. Since you are not very fat,you are setting yourself up to become such because the body will respond to your commands.
聖哲曼:很好。是的。在你的一生中,你會說“我是”來宣稱對許多事情的要求。我就是這個,我就是那個。有時這些事情是真實的,有時則是虛假的。也許你說:“我很胖”,而你又多了20磅。由於你不是很胖,因此你要做好準備,因為身體會響應你的命令。

Yes, you command your life. You are the one in charge of your energy, no one else. You often allow yourselves to be removed of your command of yourself through governments, other people, teachers, the police, your parents, however you are still in command of your lives because it is up to you to decide whether to defer to these authorities or not. You always have the right to say no.
是的,你掌控自己的生活。你是負責能量的人,沒有其他人。你通常允許自己移除政府、其他人、老師、警察、父母對你自己的命令,但是你仍然可以控制自己的生活,因為要由你決定是否服從這些當局或不是。你始終有權拒絕。

Now, you have a legal system with very clear outlines. However you also have your court system that allows you to fight any charges you may have incurred.
現在,你有了一個法律體系,輪廓非常清晰。但是,你也擁有自己的法院系統,可以讓你應對可能引起的任何指控。

You are always in charge of your energy. Always. You command it. You command it every day without realizing that you are doing so. When you consciously realize you are an energy being, not a source, but an energy being that comes from a great source, and that you consciously command that energy with which you have been granted.
你始終掌控自己的能量。總是。你命令它。你每天都在命令它,而沒有意識到自己正在這樣做。當你有意識地意識到自己是一種能量存在,而不是一種來源,而是一種來自巨大來源的能量存在,並且你有意識地命令了被賦予你的能量。

It is up to you whether you wish to misuse this energy or not. You live in a free will zone. A human with free will, with no restrictions or limitations, is a very powerful being. Those upon earth were so throughout antiquity, before the overtake of the planet. Now you are slaves. Your energy is violated and stolen by others daily.
你是否要濫用此能量取決於你。你住在自由意志區。具有自由意志,不受任何限制的人是一個非常強大的人。地球上的那些人在整個星球上都是如此,在這個星球被超越之前。現在你是奴隸。你的能量每天都會被他人侵犯和偷竊。


You must take it back. This is the theme for the new age that is upon you now. Taking back your god given power in order to create a better world for yourselves and others.
你必須取回它。這是現在新時代的主題。取回你的神賦予的權力,以便為自己和他人創造更美好的世界。

You must understand that I AM is the way to begin this. You are not in power; God is always in power. However, you have command over the energy which he has given you. He has left you in charge of yourself. He has not said, “No, you cannot do this,” or, “No, you cannot do that.” You can do anything you desire because you have free will. If you use it to usurp others' free will, you will be penalized.
你必須了解,我是開始這一工作的方式。你沒有權力;你沒有權力。上帝總是掌權。但是,你可以控制他所賦予你的能量。他讓你自己負責。他沒有說“不,你不能這樣做”或“不,你不能那樣做”。你可以做任何您想做的事情,因為你有自由意志。如果你使用它篡奪他人的自由意志,你將受到懲罰。

Me: It's like a game.
我:就像一個遊戲。

StG: In a sense, yes. There are rules. However, you can be as creative as you like. Or as destructive as you like.
聖哲曼:從某種意義上講,是的。有規則。但是,你可以發揮自己的創造力。或具有破壞性。

What you must realize about the words I AM is that they are an invocation. It is as if you are ushering a spell, repeating a mantra or reciting a decree: you are invoking divine power when you use the words “I AM.” So, when you say, “I AM fat,” you are expressing a desire to become so and your body will comply. When you say, “I AM broke,” you are expressing a desire to become so and your finances will comply.
關於“我是”一詞,你必須意識到的是它們是一個調用。就像你在引入咒語,重複咒語或背誦法令一樣:使用“我是”一詞時,你是在調用神力。因此,當你說“我是胖子”時,你表示渴望變得如此,並且身體會保持順從。當你說“我破產了”時,你表示渴望變得如此,你的財務狀況會得到遵守。

Me: I used to say that all the time and I never had really good paying jobs.
我:我以前總是這麼說,我從來沒有真正的高薪工作。

StG: Because you misused the invocation. You are not aware of how powerful those small words are but look back through your life and see how you have repeated the words I AM and what you have created by casting this spell upon yourself. Has it worked well for you or not?
聖哲曼:因為你濫用了調用。你不知道這些小詞有多強大,而是回頭看一遍,看看你是如何重複使用“我是”這個詞的,以及將這個咒語強加於自己後所創造的。它是否對你有效?

When you should utter the words I AM to create a negative consequence for yourself, immediately restate I AM and that invokes the energy of the God to cancel out what you have just ushered in. You are creators. You must take that seriously. And you have the power to create your own lives. So when you say I AM you are invoking that power. You are stating what you wish to have created. If you learn nothing else, please retain this message. It is of utmost import.
當你說出我自己會給自己帶來負面後果的話時,請立即重申我自己,這會喚起上帝的力量來抵消你剛剛迎來的一切。你是創造者。你必須認真對待。你有能力創造自己的生活。因此,當你說我(聖哲曼)是你時,你正在使用該功能。你正在說明要創建的內容。如果你什麼也沒學到,請保留此消息。這是最重要的。

Me: I used to always say, “I AM so sick and tired!” and I developed the condition I have now, that of feeling sick and tired all the time. I did it to myself, I realize.
我:我以前總是說:“我好噁心!”我發展了現在的狀況,一直感到不適和疲倦。我知道我是對自己做到的。

StG: And you can reverse it as well. Simply state, “I AM vibrant health, revitalizing energy and good vitality.” When you use the preposition “of” it lessens the impact, so dispense with that. Repeat that a few times and you will already feel the invigorating effect it has upon you. Continue to state that, many times a day.
聖哲曼:你也可以將其反轉。簡單地說,“我是充滿活力的健康,振興精力和良好活力的人。”當使用介詞“ of”時,它的影響會減小,因此可以免除它的影響。重複幾次,你將已經感受到它對你產生的振奮人心的效果。每天多次聲明這一點。

Me: Thank you, St Germain.
我:謝謝,聖哲曼。

St G: You are most graciously in welcome.
聖哲曼:非常歡迎你的到來。

Now, the next lesson, of course, is to make clear that one is to avoid the use of words that pertain to limiting conditions. Such as sick, tired, bored, lonely, broke, ill, unwell... all of the words of this type are energies you are calling to yourself. It is a question of keeping them at bay, in a sense. Keep them away from your lips, never utter such words, especially after the words I AM. Otherwise you invoke the use of limits upon yourself and you do not wish to be limited. Being of limitation is not your true state at all; in fact the human is unlimited in its capabilities. Do not let that mindset overcome you.
現在,當然,下一課是要明確的是,避免使用與限制條件有關的詞語。例如生病,疲倦,無聊,孤獨,破裂,生病,不適……所有這些詞都是你在呼喚自己的能量。從某種意義上說,這是一個使他們陷入困境的問題。讓它們遠離你的嘴,切勿說出此類話,尤其是在我說完這些話之後。否則,你將對自己使用限制,並且你不希望受到限制。限制根本不是你的真實狀態。實際上,人類的能力是無限的。不要讓這種心態克服你。


I AM the presence charging this body with pure electronic energy.
我是用純電子能量為這個身體充電的存在。

I AM perfect health now manifest in every organ of my body.
我是完美的健康者,現在我身體的每個器官都在表現。

I AM healthful of weight, energy and vitality.
我的體重,能量和活力都很健康。

I AM rich in excess of $amount.
我是富有的。

I AM loving in all transactions of life.
我熱愛生活中的所有事務。


I wish to also point out to you, and some may find this dismaying because they do not especially believe in a God, however because you belong to God by default – you are part of God – you must follow God's rules to make your lives work well for you. When you do this, you bring good fortune to yourselves instead of misery. God is benevolent, but you must align with this benevolence and use the energy He provides to you wisely. Misuse it and you bring misfortune to yourselves.
我也想向你指出,有些人可能會感到沮喪,因為他們並不特別相信神,但是由於默認情況下你屬於上帝-你是上帝的一部分-你必須遵循上帝的規則才能過上生活對你來說很好。當你這樣做時,你會為自己帶來好運,而不是痛苦。上帝是仁慈的,但你必須與這種仁慈保持一致,並明智地利用他所提供給你的能量。濫用它會給自己帶來不幸。

Now, the last point we will make in this video today is the fact that the more you do this, the more it works for you. Do not do this occasionally; make a daily practise of invoking your good and it will come to you. Write out a paper of I AM statements you wish to see come to fruition and chant them daily. Invoke each statement three times for clarity.
現在,我們今天在此視頻中要講的最後一點是,你做的越多,它對你的作用就越大。請勿偶爾這樣做;每天練習調用你的商品,它就會降臨到你身上。寫下你希望看到的IAM(我是)陳述,並每天發表。為了清楚起見,請調用每個語句三次。

Me: Thank you St Germain.
我:謝謝聖哲曼。

StG: I AM most graciously at your service.
聖哲曼:我總是樂意為你服務。
謝謝收聽!感恩祝福!
原文:https://hahamelon.pixnet.net/blog/post/120995650

沒有留言:

張貼留言

♡歡迎光臨,在這邊留言或心裡想說什麼都可以哦♡已啟用留言管理。所有留言都必須經過網誌作者核准。