點我觀看暫助商連結

【織女星的Ivo】我們不敢面對的恐懼;關於 我們無法面對的恐懼成了我們的極限

織女星的Ivo信息:
關於:我們不敢面對的恐懼.
傳導作者:Sharon Stewart.
譯者:pfcchina.於2020年11月23日.

Dolores Cannon:The fears we don't face become our limits.

多洛雷斯·坎農:我們無法面對的恐懼成了我們的極限。

Me:I've just seen this meme going around so I thought it'd make a great discussion.Fear gives your power away and when you give your power away,you can't develop your multi dimensional gifts.

我:我剛剛看到這個文化基因在流傳,所以我想這會是一個很好的討論。恐懼讓你失去了力量,當你失去了力量,你就不能發展你的多維天賦。

Ivo:Of course,my love,this is the entire point of being alive on earth right now,that of facing one's fears and exiting the Matrix.Because it is the Matrix lifestyle that prompts you to create these fears.That keeps your frequency down and allows you to remain stuck in the system that oppresses humanity.

伊沃:當然,我的愛人,這就是現在活在地球上的全部意義,就是面對自己的恐懼,走出母體。因為正是《黑客帝國》的生活方式促使你去製造這些恐懼。這使你們的頻率降低,並允許你們繼續停留在壓迫人類的系統中。

Lightworkers are fighting the Matrix,learning how to deal with the various facets of oppression.At all levels.Government,industry,banking and at the personal level.People are taking their lives back.

光之工作者正在對抗母體,學習如何處理壓迫的各個方面。在各個層面。政府、工業、銀行及個人層面。人們正在奪回他們的生活。

Fear is an unreality.In a universe of love,fear is non-existent.However,the human is capable of believing that they fear and acting as if they do,when in fact they are creating an illusory effect within themselves.

恐懼是不現實的。在愛的世界裡,恐懼是不存在的。然而,人類能夠相信他們害怕,並且表現得好像他們害怕,而實際上他們在自己內部製造了一種虛幻的效果。

Me:Sure feels real.

我:感覺很真實。

Ivo:It does.You are excellent creators.The body will even respond.Yes,there is fear that allows one to remain alive.If a truck is coming down the road and you are crossing,you will most likely get out of the way,but is this fear or is this self love?Think about this for a moment.The fear you feel is the adrenalin response within you but is this an act of fear or an act of love?

伊沃:是的。你們是優秀的創造者。身體甚至會做出反應。是的,有一種恐懼讓一個人活著。如果一輛卡車沿著馬路開過來,而你正在過馬路,你很可能會讓開,但這是恐懼還是自愛呢?想一想這個問題。你感到的恐懼是你體內腎上腺素的反應,但這是恐懼的行為還是愛的行為?

Me:Hmm.Can we show some examples of how fears not faced become limits?

我:嗯。我們能舉幾個例子說明不敢面對的恐懼是如何變成極限的嗎?

Ivo:We can.You,for example,have a fear of predatory men.So you attract them.Your neighbour came back the other night,one night after you feared he might,and then the man who used to live in your apartment was back checking the mailbox.This fear limits you to deal with these men.You fear them and in fearing men,the good ones can be discarded along with the bad ones.

伊沃:我們可以。例如,你害怕掠奪成性的男人。所以你吸引了他們。你的鄰居有一天晚上回來了,就在你擔心他會回來的一天晚上,然後那個曾經住在你公寓裡的男人又回來檢查郵箱。這種恐懼限制了你對付這些人的能力。你害怕他們,在害怕男人的時候,好男人和壞男人一起被拋棄。

Me:I can usually feel the difference between a benevolent man and one who is predatory,although some of them are good at hiding that energy.

我:我通常能感覺到一個善良的男人和一個掠奪性的男人之間的區別,儘管他們中的一些人善於隱藏這種能量。

Ivo:Yes.And so one thing you must learn to do is to rely more upon your senses.You can sense out people very readily but you do not always do it,preferring just to rely upon intellect,which fails you.

伊沃:是的。所以有一件事你必須學會去做,那就是更多地依靠你的感官。你可以很容易地感覺到別人,但你並不總是這樣做,你更喜歡依賴智力,這使你失敗。

So you might conclude that you have a fear of relying upon your senses.And so this limits you as well.

所以你可能會得出這樣的結論:你害怕依賴你的感官。所以這也限制了你。

Anywhere where you find that you are avoidant,is you being in fear.What do you avoid?

任何你發現自己是迴避型的人的地方,你都處於恐懼之中。你在迴避什麼?

Me:Contact with controlling people.I can't stand dealing with them.

我:和控制慾強的人接觸,我受不了和他們打交道。

Ivo:So this limits you as well.

伊沃:所以這也限制了你。

Me:That's one I accept.

我:這個我接受。

Ivo:However fearing dealing with them will continue to attract them to you.

伊沃:然而害怕和他們打交道會繼續吸引他們來找你。

Me:Yes,Christmas is coming.My family will try to contact me again.

我:是的,聖誕節就要到了。我的家人會再聯繫我的。

Ivo:And how will you deal with it?

伊沃:那你會怎麼處理呢?

Me:I don't care about getting a card.Merry Christmas is fine although I'm swinging more to paganism anyway.I don't know about my brother.And then nobody else bothers to even send me a card so I don't have to worry about my seven nieces and nephews.They think I'm some old granny they don't have any time for.Boy,are they ever wrong.They have no idea what I'm about and how I'm here to change the world.

我:我不在乎是否能得到一張卡。聖誕快樂是好的,儘管我更傾向於異教。我不知道我弟弟怎麼樣了。而且其他人都不願意給我寄賀卡,這樣我就不用擔心我的七個侄子侄女了。他們認為我是一個老奶奶,他們沒有任何時間。天啊,他們總是錯的。他們不知道我是干什麼的,也不知道我是如何改變世界的。

Ivo:What I might suggest to you around this issue of attracting controlling people is to envision a life without that sort of person in it.You are a wonderful creator,so create the reality you want.You have done this already and eliminated all the trolls from your timeline.

伊沃:關於這個吸引控制型人格的問題,我建議你想像一下沒有那種人的生活。你是一個偉大的創造者,所以創造你想要的現實。你已經做到了,並且消除了你時間線上的所有噴子。

Me:Yeah,true.I did.Good idea!Yes,commanding your space.

我:是的,沒錯。是的。好主意!是的,指揮你的空間。

Ivo:Now there are people who fear the Covid virus although upon looking at the newspaper,the headlines surrounding it are nothing but ridiculous.They fear the virus and this limits them to not being able to breathe properly and not being able to socialize and conduct everyday activities in the same way.

伊沃:現在有些人害怕Covid病毒,雖然看了報紙,圍繞它的標題是荒謬的。他們害怕病毒,這限制了他們不能正常呼吸,不能以同樣的方式進行社會交往和日常活動。

Me:Yes,I read that JB is saying that there is a new surge of Covid in the States again,just as the election results were coming into question.They're so obvious.I know people who believe in this virus and there is a virus,but it's the fact that it was unleashed on the people,and the fact that it's being used as a political agenda is what annoys me.

我:是的,我看到 JB 說在美國再次出現了新一波的科維德人,就在選舉結果受到質疑的時候。他們太明顯了。我知道有些人相信這種病毒,這種病毒確實存在,但事實上,它是被釋放到人們身上的,而且它被用作一種政治議程,這個事實讓我很惱火。

Ivo:Do you fear the virus?

伊沃:你害怕病毒嗎?

Me:No.I don't even fear death.

我:不,我甚至不害怕死亡。

Ivo:And this is another fear that is so common:the fear of death.What happens after death is life.There is no such thing as death,only a transition of states.

伊沃:這是另一種常見的恐懼:對死亡的恐懼。死後發生的就是生命。世上沒有死亡這回事,只有一種狀態的轉變。

Me:Yup.I talk to dead people all the time.They're not dead.I don't think I'd want to die a horrible death,or have it take a long time.I just would like to transition quickly.

我:是的。我一直在和死人說話。他們沒有死。我不認為我想死得很慘,也不想花很長時間。我只是想盡快過渡。

Ivo:And so you will make that choice.

伊沃:所以你要做出選擇。

Me:What are some other common fears?Fear of being alone.That's a big one for a lot of people.I used to be that way.Fear of being unloved.Fact is,when you love yourself,it doesn't matter.But when you love yourself,you attract all kinds of people to you.Fear of not having enough.I don't know but I'm all for the idea of giving and sharing with others.If they don't have enough,you help them out.Charity is a big one for me.If we just redistributed our wealth and assets,you wouldn't have to watch people go hungry and live on the street.But some people aren't at that point yet,they hoard their wealth because they fear going without or they use it to show off their affluence.It's because they follow Matrix law and the matrix tells you there isn't enough to go around.Universal law doesn't.It knows that life is abundant.

我:還有其他一些常見的恐懼嗎?害怕孤獨。這對很多人來說都是個大問題。我以前就是這樣的。害怕失去愛。事實是,當你愛自己的時候,這並不重要。但是當你愛自己的時候,你會吸引各種各樣的人。害怕沒有足夠的東西。我不知道,但我完全贊成給予和與他人分享的想法。如果他們沒有足夠的錢,你就幫助他們。對我來說,慈善事業是很重要的。如果我們只是重新分配我們的財富和資產,你就不必看著人們挨餓流落街頭。但是有些人還沒到那個地步,他們囤積財富是因為他們害怕沒有財富,或者他們用財富來炫耀自己的富有。這是因為他們遵循矩陣定律,而矩陣告訴你沒有足夠的資源去分配。宇宙法則則不然。它知道生命是豐富的。

Ivo:So you see that as you grow in your multi-dimensionality,as you access more of your soul,you harbour less fear.Why is that?Because your soul is love,you are love and the heart of one who is loving hates to see others go without.It is the personality that fears.

伊沃:所以你看到,當你在多維空間中成長,當你接觸到更多的靈魂,你的恐懼就會減少。為什麼?因為你的靈魂就是愛,你就是愛,一個愛恨交織的人的心,看著別人離去。恐懼的是人格。

Me:So how about being limited by these fears?

我:那麼被這些恐懼所限制怎麼樣?

Ivo:The one who hoards their wealth is limited in their generosity.Generosity is shown only to one's self and family members and the reason for this is out of a fear of not having enough,or a fear of not appearing to be affluent in society.

伊沃:那些囤積財富的人,他們的慷慨是有限的。慷慨只表現在自己和家庭成員身上,其原因是害怕自己不夠,或者害怕在社會上看起來不夠富有。

Me:How does fear of death limit you in life?

我:對死亡的恐懼如何限制你的生活?

Ivo:There are many who will not fly.There are many who will not carry out many activities in life that could be expansive for them,because they fear a premature death.Some people refuse to drive.You have met several women with the fear of driving who either drove reluctantly or who refused to get a driver's license.This is severely curtailing and also makes for dependency on others.

伊沃:有很多人不願意飛。有許多人在生活中不會進行許多對他們來說可能是膨脹的活動,因為他們害怕過早死亡。有些人拒絕開車。你遇到過幾個害怕開車的女人,她們要麼不情願開車,要麼拒絕考駕照。這是嚴重的削減,也導致對他人的依賴。

Me:Which isn't always a bad thing but it could stop you from getting a job maybe.

我:這並不總是一件壞事,但是它可能會阻止你找到工作。

What about the fear of being alone?

那麼對孤獨的恐懼呢?

Ivo:You do not have that fear.If anything you fear being with others.

伊沃:你沒有那種恐懼,如果你害怕和別人在一起的話。

Me:Being sick and tired of the fact that they have little to offer me,or the fact I always have to talk about things that don't interest me,and now the fact that I have to talk to others about things that I have alternative views on.I can't even have a conversation about politics now because of my extreme views.So it's kind of killed socializing with people who are unaware because I have to stifle myself or put up with their defense systems as I try to explain the truth to them.And I don't like people walling up with a wall of denial when I try to talk to them.Like my niece saying there's nobody in this world to be afraid of.The reason she says this is because she knows she's lying to herself.And frankly,that still makes me crazy.So I don't bother talking to these people anymore.I'm tired of having walls put up and doors slammed in my face.The other thing is I can talk about things I've learned that others aren't interested in or don't know anything about.Like maybe World War 2 airplanes.I even know about that and the battle of Midway and the bombing of Pearl Harbour.Who wants to talk about that?Nobody.My interests are spirituality,most people are religious or not religious but they're not spiritual.I have nothing in common with anyone and I'm tired of trying to find things to discuss with them.I'd just rather not.

我:厭倦了他們沒有什麼可以提供給我的事實,厭倦了我總是不得不談論那些我不感興趣的事情,還有現在我不得不和別人談論那些我有不同觀點的事情。由於我的極端觀點,我現在甚至不能談論政治。因此,這種做法有點扼殺了與那些不知情的人的社交活動,因為當我試圖向他們解釋真相時,我不得不抑制自己,或忍受他們的防禦系統。而且我不喜歡當我試圖與人交談時,他們總是用一堵否認的牆圍起來。就像我侄女說的,這個世界上沒有可怕的人。她之所以這麼說,是因為她知道自己在騙自己。坦白說,這仍然讓我瘋狂。所以我再也不和這些人說話了。我已經厭倦了在我面前豎起圍牆,關上門。另一件事是,我可以談論我學到的其他人不感興趣或不知道的事情。比如第二次世界大戰的飛機。我甚至知道那個,中途島海戰和珍珠港的轟炸。誰想談談這個?沒有人。我的興趣是靈性----大多數人信仰宗教或不信教,但他們不信教。我和任何人都沒有共同點,我厭倦了試圖找事情和他們討論。我寧願不要。

Ivo:Perhaps she does not believe in fear.

伊沃:也許她不相信恐懼。

Me:If she saw a 25 foot tall Draconian standing before her,she'd be afraid.Anyone would.

我:如果她看到一個25英呎高的嚴酷的人站在她面前,她會害怕,任何人都會害怕。

Ivo:Point taken.And that is what you are referring to.People are often afraid of the extraterrestrials they see.

伊沃:明白了。這就是你所指的。人們通常害怕他們所看到的外星人。

Yes and then the person who fears being alone,will be with other people whether it is for their own good or not.

是的,然後那些害怕孤獨的人,會和其他人在一起,不管是為了他們自己好還是不好。

Me:People who fear being alone are codependents.The reason I say this is because they have no self concept without another person to relate to them who they are.Codependents see themselves through the eyes of other people,so they can't be alone.Because I guess if they're alone they probably don't exist for themselves.They must develop an opinion of themselves,preferably a positive one.

我:害怕孤獨的人是相互依賴的。我之所以這麼說,是因為他們沒有自我概念,沒有另一個人與他們聯繫,他們是誰。共同依賴者通過其他人的眼睛來看待自己,所以他們不能獨處。因為我猜如果他們是孤獨的,他們可能不會為自己而存在。他們必須形成對自己的看法,最好是積極的看法。

Ivo:Exactly.For the codependent,it is important to spend time alone and begin to understand the self,rather than how they relate to others.

伊沃:沒錯。對於相互依賴的人來說,花時間獨處並開始瞭解自己是很重要的,而不是他們如何與他人相處。

Me:I remember one twelve step friend I had.On one of the first times we went out together,he said,"Okay,you've told me all about your family.Now how about you?"That really hit home for me.And I realized he was right.Had I not been so codependent earlier in life I would have started to do this work earlier.

我:我記得我有一個十二步的朋友。有一次我們第一次一起出去,他說:"好吧,你已經告訴了我你家的一切。現在你怎麼樣?"這真的擊中了我的要害。我意識到他是對的。如果我在生活中不是那麼依賴他人,我可能會更早開始做這項工作。

Ivo:Correct.In your society,many people do not even feel they have the right to be themselves.These are the codependents.They see themselves through others'eyes,or how they believe others perceive them.

伊沃:正確。在你們的社會裡,許多人甚至覺得他們沒有權利做自己。這些是共同依賴者。他們通過別人的眼睛來看待自己,或者他們相信別人是如何看待他們的。

Me:If you have this problem,go to Codependents Anonymous.And find a good,strong meeting,don't stop until you do.They have websites on the internet with a list of meeting places and times.It's really worth it.

我:如果你有這個問題,可以去相互依賴者匿名組織。找到一個好的,強有力的會議,不要停止,直到你做到。他們在互聯網上有會議地點和時間的列表。真的很值得。

Ivo:This meme is correct.Dolores Cannon is correct.You can become jailed in your own cage if you allow your fears to run your life.They must be broken through.

伊沃:這個模因是正確的。多洛雷斯·坎農是正確的。如果你讓你的恐懼主宰你的生活,你會被關在自己的牢籠裡。它們必須被突破。

Me:Thank you,Ivo.

我:謝謝你,伊沃。

Ivo:My love,it is good work that you do.

伊沃:親愛的,你做得很好。

Me:How'd I get that scratch on the back of my ankle,Ivo?I keep waking up with scratches and if I'd had a scratch I would have put a bandaid on it.

我:伊沃,我腳踝後面的抓痕是怎麼回事?我醒來時總是被抓傷,如果我有一點抓傷,我就會在上面貼上創可貼。

Ivo:You are still fighting in the astral and the bases my love.You get scratches as you get into skirmishes with reptilians.

伊沃:你仍然在星界和基地中戰鬥,我的愛。當你與爬蟲軍發生衝突時,你會被抓傷。

Me:I thought so.I don't remember getting that scratch.Of course I'd remember it if it had happened when I was awake.

我:我也這麼想。我不記得有那樣的刮痕。如果是在我醒著的時候發生的,我當然會記得。
謝謝收聽!感恩祝福!
原文:https://www.pfcchina.org/xinrenyuedu/46423.html

沒有留言:

張貼留言

♡歡迎光臨,在這邊留言或心裡想說什麼都可以哦♡已啟用留言管理。所有留言都必須經過網誌作者核准。